i2 lähtee tukemaan Harvian kasvua kansainvälisesti

Harvia on valinnut i2:n kansainvälisen markkinoinnin kumppanikseen. Yhteistyö alkaa välittömästi. Ensimmäiset toimenpiteet nähdään jo parin viikon sisällä, kun Legendat lauteilla -kampanja käynnistyy.

- i2:n vahva tarinallisuus ja koko toimintamalli osuivat loistavasti yhteen Harvian legendoja valjastavaan isompaan kansainväliseen kokonaisuuteen. Kaksi vahvuutta vain napsahti upeasti toisiinsa, sanoo Harvian markkinointijohtaja Timo Huhtamäki.

- Kyse on nyt suuremmasta muutoksesta. Harvia ottaa Legendat vahvasti mukaan kansainväliseen markkinointiin. Haluamme viedä saunomisen sanomaa seuraavalle tasolle. Sauna ei ole enää pelkkä paikka rentoutumiseen, vaan merkittävä tekijä funktionaalisen terveyden edistäjänä, Timo Huhtamäki jatkaa.

Myös i2:n asiakkuusjohtaja Ira Launo on mielissään yhteistyöstä: "Harvia on toimintansa ja asiakaskuntansa laajuuden ansiosta ainutlaatuinen yritys maailmassa. Sauna herättää intohimoja. Se yhdistää ihmiset, kansat jopa valtion päämiehet. Kulttuurilla, kielellä ja ammatilla ei ole väliä. Legendojen saattaminen uudelle aikakaudelle kansainvälisesti on upea haaste."

- Marcus Grönholm ja Ville Haapasalo ovat ensimmäiset legendat lauteilla. Jatkoa on luvassa, sen voin luvata jo nyt. Suomesta ja maailmalta löytyy paljon legendoja, joiden elämää sauna on rikastuttanut, ja näitä tuomme tänä vuonna esiin. Teemme vuosittain saunoja myös maailman kirkkaimmille urheilun ja viihdemaailman tähdille, mutta kaikista emme voi julkisuuteen kertoa, Timo Huhtamäki paljastaa.

Ira Launo sanoo olevansa innoissaan tehtävän edessä: "Harvia on maailman merkittävin saunabrändi, markkinajohtaja. Se antaa loistavan lähtökohdan myynnin ja brändinrakennuksen yhteispeliin kansainvälisesti".