Kun on aika kääntää uusi sivu

Reka Rubber on yksi maailman johtavista kulkuneuvoteollisuuden kumituotteiden alihankkijoista ja asiantuntijoista. Heillä oli tosin ongelma, sillä yrityksen vanhat sivut eivät enää täyttäneet tämän päivän vaatimuksia.

Osaaminen ja palvelu uudistuksen ytimessä

Lähdimme liikkeelle Reka Rubberin kanssa pohtimalla mitä sivuilta pitäisi löytyä ja miten sekä sisältö että käytettävyys palvelisi parhaiten kansainvälistä asiakaskuntaa. Lopputuloksena on ytimekäs ja keskusteleva sivusto, jota on maustettu sopivilla CTA:lla.

”Sivut antavat nyt oikean kuvan Reka Rubberista: kansainvälinen, globaali, loistavaan palveluun keskittyvä ja luotettava partneri”, kertoo Reka Rubberin markkinointijohtaja Mikael Paulin.

Reka Rubber
Uuden verkkosivuston etusivunäkymä.

Tärkein kuitenkin on asiakkaan asiakas

Keskityimmekin sivujen suunnittelussa Reka Rubberin tuoteperheisiin, ja lopulta sivujen toteutuksessa tuotiin vahvasti yrityksen eri liiketoiminta-alueita esille. Halusimme myös kertoa yrityksen tunnelmaa ja tarinaa suurien, vahvojen kuvien avulla. Maisemakuvat tuovat yrityksen lähemmäs asiakkaitaan, jotka työskentelevät pääosin eri teollisuuden aloilla.

Meille on aina suuri ilo, kun asiakas on lopputuotteeseen tyytyväinen. Ja silloin kun asiakkaan asiakkaat ovat innoissaan lopputuotteesta, emme pysy nahoissamme. Kuten silloin, kun markkinointijohtaja Paulin viestitti, että ”myös asiakkaamme ovat pitäneet sivuistamme ja olemme saaneet paljon positiivista palautetta uudistuksesta”.

Lopussa kiitos seisoo

”Yhteistyö i2:n tiimin kanssa toimi ensiluokkaisesti ja mutkattomasti, ja meistä tuntui siltä, että meitä todella kuunnellaan”, Paulin toteaa hymyillen. Ja näinhän se on, kun heti päästään samoille linjoille, on myös tekeminen mukavampaa ja se näkyy myös tuloksissa. Reka Rubberin uudet upeat sivut löydät täältä.

Entä miten teillä, kaipaako verkkosivunne hieman lisää tunnetta, toimivuutta vai kenties vain raikastusta? Ota yhteyttä ja katsotaan yhdessä mikä toisi teidät paremmin esille.