Markkinointiasiaa aamukahviisi, ole hyvä

Tiedätkö sen tunteen, kun saatte työporukalla ihan tosi hyvän idean alkaa pitää bisnesaamiaistilaisuuksia ja lupaudut hövelisti ensimmäiseen puhujaksi. Sitten se aamu koittaa ja jännittää niin paljon, että siitä on aamiainen tosi kaukana? Siis ihan kaverin puolesta kysyn.

Sisältöä ja markkinoinnin automaatiota

Ajatuksenahan bisnesaamiaisissa on jakaa organisaatiossa lepäävää hiljaista tietoa asiakkaille ja herätellä uusia ajatuksia ja ideoita jokaisen omaan päivittäiseen työhön. Lisäksi kutsuttaessa asiakkaita aamupalalle on pakko itsekin jäsennellä omia näkemyksiään ja ajatuksiaan käsillä olevasta asiasta helposti ilmaistavaan muotoon.

Siksi järjestimme lokakuussa ensimmäisen Ajankohtaisen iKakkosen eli markkinointialan bisnesaamiaisen, jonka aiheeksi valikoitui markkinointiautomaatio. Kytkimme siihen lisäksi sisältömarkkinoinnin, koska ensimmäistä ei voi olla ilman jälkimmäistä ja jälkimmäinen ilman ensimmäistä on lähinnä omituinen ajatus.

On stage: Janne ja Elisa, Matti ja Nisse

Kun puhutaan markkinointiautomaatiosta, ei lavalle voi päästää oikein ketään muuta kuin Janne Gyllingin, joka on puuhannut digitaalisen ja automatisoidun markkinoinnin parissa jo hyvän tovin – ja puhunutkin siitä aika monelle. Kun pääsee kokeneen puhujan asiapariksi, niin mukavahan siinä on oma sisältömarkkinoinnin osaamisensa tuoda pöytään. Ja kun yleisö innostui ja halusi ottaa osaa rohkeasti, arvioisin ensimmäisen aamiaistapahtumamme varsin onnistuneeksi ja ihanaksi.

Seuraava Ajankohtainen iKakkonen onkin jo ihan kulman takana, kun helmikuun toinen päivä ääneen päästetään AV-osastomme Matti Kovanen ja Nils-Erik Ekblom. Miten video kiinnittää huomiosi ja mikä on markkinointiviestinnän videoissa nyt kuuminta ja kiivainta?

Ilmoittaudu aamupalalle täältä >