Ideapark ja Classic pokkasivat yhteistyöllään kaksi palkintoa ja erityismaininnan ESA Awardseissa Lontoossa

Ideaparkin ja Classicin välinen yhteistyö ”Urheiluviihdettä keskelle kauppakeskusta” oli mukana Lontoossa 9.3.2023 järjestetyissä ESA (European Sponsorship Association) Awardseissa. Tapahtumassa palkittiin vuoden parhaita sponsorointitekoja eri kategorioissa. Ideapark ja Classic saivat kultaa sarjassa ”Sport Sponsorship < 250 000 € ”, hopeaa pääkategoriassa ”Sponsorship of the Year” ja yhteistyö sai ainoana erityismaininnan kategoriassa ”Best of Europe”. Yhteistyö sai kisassa […]
Voitto! Classicin ja Ideaparkin yhteistyö palkittiin vuoden sponsorointitekona

Sponsorointi & Tapahtumat ry:n vuotuinen Awards palkitsi Classicin ja Lempäälän Ideaparkin yhteistyön vuoden 2021 sponsorointitekona. Yhteistyössä huippu-urheiluviihde tuotiin keskelle Lempäälän Ideaparkin, Suomen suurimman kauppakeskuksen asiakasvirtoja. i2 kätilöi projektia saattaen kumppanit yhteen. Olimme mukana niin uuden tapahtuma-areena Bläk Boksin konseptoinnissa kuin Classicin brändiuudistuksessa ja niin ottelutapahtuman kuin muunkin tapahtumakokonaisuuden tuottamisessa. Voiton myötä projekti lähtee edustamaan Suomea […]
i2 kutsuu hiihtämään: Legendaarinen Olympiastadion muuttuu koko kansan hiihtoareenaksi

Helsinki Ski Weeks haastaa kaikki mukaan liikkumaan ja tekee kunniaa suomalaisten rakastamalle hiihtourheilulle. Lisäksi tapahtuma kiinnittää huomiota ilmaston lämpenemiseen, jotta meillä olisi lunta ja mahdollisuus hiihtää myös tulevaisuudessa. Nyt se on viimein totta. Helsinki Ski Weeks avautuu Kansallisena hiihtopäivänä 29.1. Kuka tahansa voi ottaa sukset kainaloon tai vuokrata paikan päältä ja hiihtää Olympiastadionilla aivan ilmaiseksi helmikuun […]
Luodaanko tapahtuma, joka nostattaa ihokarvat?

Tuntuu edelleen huikealta kertoa, että kyllä, meillä on ollut i2:ssa todella tapahtumarikas syksy. Olemme päässeet tuottamaan upeita kohtaamisia ja mieleen jääviä tapahtumia virtuaalisesti, monipaikkaisesti, livenä ja kasvotusten Kurikasta Töölöön ja Ideaparkista Finlandia-talolle. Rummut ovat pärisseet ja kylmänväreet kulkeneet jo pelkästä jälleen näkemisen ilosta – niitä huikeita sisältöjä, kohtaamisia ja verkon kautta välitettyjä kokemuksia unohtamatta. Virtuaaliset […]
Carunan #duunienergiaa-kampanja ehdolla vuoden rekrytointiteoksi

Olemme i2:ssa olleet ilolla mukana luomassa Carunan #Duunienergiaa-kampanjaa, jonka avulla on tuettu nuorten työllistymistä kuntien palvelukseen eri puolilla Suomea. Kampanja on valittu Rekrygaalan finalistien joukkoon Vuoden rekrytointiteko -kategoriassa. Tänä vuonna Vuoden rekrytointiteko -palkinnon finalistien joukkoon valittiin ehdokkaita, joiden kampanjassa korostuu erityisesti vaikeasti työllistettävien ryhmien auttaminen ja saaminen kiinni työelämään. Caruna sponsoroi kampanjansa kautta siinä mukana […]
Tunnetuin kauppakeskus tähtää suosituimmaksi lyhytlomakohteeksi

Suomen tunnetuin kauppakeskus, Lempäälän Ideapark haluaa jatkossa olla myös Suomen suosituin perheiden lyhytlomakohde. i2 on ollut mukana vuodesta 2018 lähtien rakentamassa uudenlaista hybridikeskusta. Ideapark on alusta alkaen haastanut kauppakeskuksen peruslainalaisuuksia. Siinä missä yleensä kauppakeskusten keskeinen menestystekijä on sijainti luontaisten ihmisvirtojen keskellä, tavoittaa Ideaparkin 48 ihmistä arjen asiointietäisyydellä. Ideaparkiin saavutaan tositarkoituksella eli tekemään ostoksia. Asiointiaika ja […]
Anna mahdollisuus -kampanja 2021 jatkoi menestystarinaa

Miesten salibandyn MM2020-kotikisat lähestyvät ja matkalla pelikentille on jaettu liikunnan ilosanomaa ja yhdessä tekemisen kulttuuria. Anna mahdollisuus -kampanja on meidän yhdessä muiden kisakumppanien sekä Hope ry:n kanssa suunnittelma hyväntekeväisyysprojketi, jonka kautta keräsimme jo kolmatta kertaa hyväkuntoisia harrastusvälineitä ja -vaatteita vähävaraisten perheiden lapsille ja nuorille. – MM-kisojen siirryttyä vuodella eteenpäin meille on jäänyt enemmän aikaa tehdä […]
Anna mahdollisuus -kampanja käynnissä – Tehdään yhdessä hyvää!

Valtakunnallinen Anna mahdollisuus -kampanja on nyt ajankohtaisempi kuin koskaan. Keräämme jälleen yhteistyössä miesten salibandyn MM2020-kisakumppaneiden ja Hope – Yhdessä ja Yhteisesti ry:n kanssa hyväkuntoisia harrastusvälineitä ja -vaatteita vähävaraisten perheiden lapsille ja nuorille. Yhteinen tahtotilamme on, että jokaisella lapsella ja nuorella tulisi olla yhdenvertainen mahdollisuus harrastaa perheen tulotasosta riippumatta. Edellisinä vuosina kampanja on ollut todellinen menestystarina. […]
Aito kohtaaminen jättää pysyvän muistijäljen ja ravitsee brändistä elävän!

Ei ole aidon kohtaamisen voittanutta, kun tavoite on saada asiakas kiinnostumaan yrityksestä tuotteiden ja palveluiden takana. Hyvä uutinen on se, että juuri nyt on oikea aika suunnitella ja luoda puitteet odotetuille tapahtumille. – Nyt kannattaa olla ajoissa liikkeellä, ja varmistaa yritykselle eturivin paikka tulevista messu- ja yritystapahtumista. Uudesta kasvukaudesta kannattaa ottaa kaikki hyöty irti, toteaa […]
Elävä brändi läikäyttää sydäntä

Elävä brändi on koko yrityksen toiminnan sielu. Se energisoi koko toiminnan. Se saa oman väen innostumaan ja asiakkaat kiinnostumaan meistä yrityksenä tuotteiden ja palveluiden takana. Asiakkaat ja myös oma henkilöstö odottavat enemmän kuin aikaisemmin. Jos ennen riitti, että pystyttiin tuottamaan laadukkaita tuotteita kilpailukykyisellä hinnalla, ovat tämän päivän odotukset aivan jotain muuta. Tuotteen pitää muuntautua asiakkaan […]