Aito kohtaaminen jättää pysyvän muistijäljen ja ravitsee brändistä elävän!

11.08.2021
Anna Partanen

Ei ole aidon kohtaamisen voittanutta, kun tavoite on saada asiakas kiinnostumaan yrityksestä tuotteiden ja palveluiden takana. Hyvä uutinen on se, että juuri nyt on oikea aika suunnitella ja luoda puitteet odotetuille tapahtumille.

– Nyt kannattaa olla ajoissa liikkeellä, ja varmistaa yritykselle eturivin paikka tulevista messu- ja yritystapahtumista. Uudesta kasvukaudesta kannattaa ottaa kaikki hyöty irti, toteaa i2:n toimitusjohtaja Ari Rauhala.

Meillä on vuosikymmenten kokemus näyttävien ja teknisesti haastavien messuosastojen ja muiden tapahtumien toteuttamisesta. Tiedämme, että aito kohtaaminen on se, mitä ihmiset kaipaavat juuri nyt. 

– Materiaalituntemuksemme, vuosien myötä hioutunut ammattitaitomme suunnitella ja toteuttaa näyttäviä, aikaa kestäviä messuosastoja kumpuaa asiakkaan brändin ytimestä, kertoo yhteysjohtaja Christel Lindqvist-Jauhiainen.

Oli kyseessä suuret kansainväliset messut, kotimainen yritysjuhla tai tuotelanseeraus, lähdemme aina liikkeelle asiakkaan lähtökohdista.

– Tapahtumatuotantomme taustalla on tarkkaan mietitty konsepti ja asiakkaan kanssa yhteistyössä laadittu käsikirjoitus. Tämä takaa yhteneväisen kokonaisuuden, asiakkaan näköisen lopputuloksen yksittäisistä esitteistä ja messurakennelmista oheistapahtumiin sekä digitaalisiin kanaviin saakka, Lindqvist-Jauhiainen jatkaa.

– Yritykset voivat hyödyntää messuille ja tapahtumiin tuotettuja rakennelmia ja materiaaleja myös muissa tilaisuuksissaan, ja ottaa näin kaiken hyödyn irti konseptoinnin kautta tuotetusta tarinallisuudesta ja visuaalisuudesta.

Virtuaalitapahtumat lisäävät livetapahtumien näkyvyyttä

Tv-tuotantoa vastaava livelähetys on tullut jäädäkseen osaksi tapahtumatuotantoa, ja on vahva osa i2:n palvelutarjontaa jatkossa.

– Hybriditapahtuma, virtuaalisesti tuotettu juhla tai lähetys paikan päältä lisää tapahtuman kiinnostavuutta ja näkyvyyttä. Virtuaalisten lähetysten kautta yritykset voivat tavoittaa monin kerroin enemmän yleisöä, ja kohdistaa viestejään heille, joita on muuten vaikea saada paikan päälle, Lindqvist-Jauhiainen toteaa.

Myös virtuaalitapahtuman ytimessä on halu olla vuorovaikutuksessa, kohdata ihmisiä silmästä silmään. Aito kohtaaminen on se, mitä ihmiset kaipaavat juuri nyt.

– Nyt on erinomainen aika suunnitella tapahtumakonseptit, joiden pohjalta olemme valmiina, kun get together on jälleen mahdollista. Se kihelmöivä tunnelma, yllätyksellisyys, kokonaisvaltainen elämys ja wau-efekti, jota paikan päältä saa, sitä kaivataan, kertoo yhteysjohtaja Christel Lindqvist-Jauhiainen.

Millainen messuosasto, seminaari, konferenssi, yritysjuhla, asiakas- tai sidosryhmätapahtuma, olisi yrityksenne näköinen? Millainen kokonaisuus puhuttelee asiakkaitanne? Onko tuotteen tai palvelun lanseeraus ajankohtaista? Mietittekö tapahtuman muotoa, virtuaalista lähetystä ja sen mahdollisuuksia?

Suunnitellaan ja toteutetaan tapahtuma, josta asiakkaanne puhuvat vielä vuosia!

Kerromme mielellämme lisää, miten me sen teemme. Älä epäröi ottaa yhteyttä, jos teillä on mitä tahansa kysyttävää tapahtumatuotantoomme liittyen.

Christel Lindqvist-Jauhiainen
+ 358 50 591 3891
christel@i2.fi

Kun tila loppuu kesken, mennään ylöspäin
Hedengren
Vaikea vuosi haastoi luomaan uutta: AKL Summit digitalisoitui onnistuneesti!
Autoalan keskusliitto
Algolin 125-vuotisjuhla herätti historian eloon
Algol

Lue myös

Is your brand just alive or is it living?

A living brand is the soul of the company. It is something unique that can be found in values and practices. We look for this perspective and bring the brand to life at different meeting points. We create stories that influence the buying decision.

i2 is a Finnish marketing agency that operates both locally and globally. We serve companies in different branches and needs. We communicate fiercely living brands in a way that is eye-catching, interesting and emotional. The goal is always to create expectations, memories and stories that influence the buying decision.

Our services 

For us, ideas are the core of everything. We wish to understand what you want, but we may also tell you what we think you need. We may still disagree with you and challenge you. 

However, A living brand is always created together with you. With us, you have passionate and people-oriented experts at your service who make sure that things run smoothly from the empty slate to the final implementation.