Ei ole aidon kohtaamisen voittanutta, kun tavoite on saada asiakas kiinnostumaan yrityksestä tuotteiden ja palveluiden takana. Hyvä uutinen on se, että juuri nyt on oikea aika suunnitella ja luoda puitteet odotetuille tapahtumille.
– Nyt kannattaa olla ajoissa liikkeellä, ja varmistaa yritykselle eturivin paikka tulevista messu- ja yritystapahtumista. Uudesta kasvukaudesta kannattaa ottaa kaikki hyöty irti, toteaa i2:n toimitusjohtaja Ari Rauhala.
Meillä on vuosikymmenten kokemus näyttävien ja teknisesti haastavien messuosastojen ja muiden tapahtumien toteuttamisesta. Tiedämme, että aito kohtaaminen on se, mitä ihmiset kaipaavat juuri nyt.
– Materiaalituntemuksemme, vuosien myötä hioutunut ammattitaitomme suunnitella ja toteuttaa näyttäviä, aikaa kestäviä messuosastoja kumpuaa asiakkaan brändin ytimestä, kertoo yhteysjohtaja Christel Lindqvist-Jauhiainen.
Oli kyseessä suuret kansainväliset messut, kotimainen yritysjuhla tai tuotelanseeraus, lähdemme aina liikkeelle asiakkaan lähtökohdista.
– Tapahtumatuotantomme taustalla on tarkkaan mietitty konsepti ja asiakkaan kanssa yhteistyössä laadittu käsikirjoitus. Tämä takaa yhteneväisen kokonaisuuden, asiakkaan näköisen lopputuloksen yksittäisistä esitteistä ja messurakennelmista oheistapahtumiin sekä digitaalisiin kanaviin saakka, Lindqvist-Jauhiainen jatkaa.
– Yritykset voivat hyödyntää messuille ja tapahtumiin tuotettuja rakennelmia ja materiaaleja myös muissa tilaisuuksissaan, ja ottaa näin kaiken hyödyn irti konseptoinnin kautta tuotetusta tarinallisuudesta ja visuaalisuudesta.
Virtuaalitapahtumat lisäävät livetapahtumien näkyvyyttä
Tv-tuotantoa vastaava livelähetys on tullut jäädäkseen osaksi tapahtumatuotantoa, ja on vahva osa i2:n palvelutarjontaa jatkossa.
– Hybriditapahtuma, virtuaalisesti tuotettu juhla tai lähetys paikan päältä lisää tapahtuman kiinnostavuutta ja näkyvyyttä. Virtuaalisten lähetysten kautta yritykset voivat tavoittaa monin kerroin enemmän yleisöä, ja kohdistaa viestejään heille, joita on muuten vaikea saada paikan päälle, Lindqvist-Jauhiainen toteaa.
Myös virtuaalitapahtuman ytimessä on halu olla vuorovaikutuksessa, kohdata ihmisiä silmästä silmään. Aito kohtaaminen on se, mitä ihmiset kaipaavat juuri nyt.
– Nyt on erinomainen aika suunnitella tapahtumakonseptit, joiden pohjalta olemme valmiina, kun get together on jälleen mahdollista. Se kihelmöivä tunnelma, yllätyksellisyys, kokonaisvaltainen elämys ja wau-efekti, jota paikan päältä saa, sitä kaivataan, kertoo yhteysjohtaja Christel Lindqvist-Jauhiainen.
Millainen messuosasto, seminaari, konferenssi, yritysjuhla, asiakas- tai sidosryhmätapahtuma, olisi yrityksenne näköinen? Millainen kokonaisuus puhuttelee asiakkaitanne? Onko tuotteen tai palvelun lanseeraus ajankohtaista? Mietittekö tapahtuman muotoa, virtuaalista lähetystä ja sen mahdollisuuksia?
Suunnitellaan ja toteutetaan tapahtuma, josta asiakkaanne puhuvat vielä vuosia!
Kerromme mielellämme lisää, miten me sen teemme. Älä epäröi ottaa yhteyttä, jos teillä on mitä tahansa kysyttävää tapahtumatuotantoomme liittyen.
Christel Lindqvist-Jauhiainen
+ 358 50 591 3891
christel@i2.fi