Luodaanko tapahtuma, joka nostattaa ihokarvat?

24.11.2021
Anna Partanen

Tuntuu edelleen huikealta kertoa, että kyllä, meillä on ollut i2:ssa todella tapahtumarikas syksy. Olemme päässeet tuottamaan upeita kohtaamisia ja mieleen jääviä tapahtumia virtuaalisesti, monipaikkaisesti, livenä ja kasvotusten Kurikasta Töölöön ja Ideaparkista Finlandia-talolle.

Rummut ovat pärisseet ja kylmänväreet kulkeneet jo pelkästä jälleen näkemisen ilosta – niitä huikeita sisältöjä, kohtaamisia ja verkon kautta välitettyjä kokemuksia unohtamatta.

Virtuaaliset lähetykset ja tapahtuma-alustat ovat tavoittaneet entistä laajempia yleisöjä koko maassa. Ne ovat markkinoineet tapahtumia ennen h-hetkeä ja tuottaneet jälkimarkkinointiin laatusisältöjä, joita on ollut ilo jakaa niin omissa kuin asiakkaiden kanavissa.

– Se, että jokin niin itsestään selvä ja elintärkeä asia kuin silmästä silmään kohtaaminen on ollut hetken katkolla, on saanut meidät kehittämään uusia luovia reittejä ja kanavia toistemme luo, kertoo yhteysjohtaja Christel Lindqvist-Jauhiainen.

Tämä näkyy i2:sen tapahtumatuotannossa. Monipaikkaisuus, tv-tuotantoa vastaavat livelähetykset ovat tulleet jäädäkseen ja jälleennäkeminen, se on todellista juhlaa paikan päällä niin tekijöiden kuin yleisön keskuudessa.

”Todella hieno tapahtuma ja teknisestikin superonnistunut!”

– Olen todella ylpeä tiimistämme. Olemme lähteneet rohkeasti haastamaan itseämme ja asiakkaitamme, astuneet myös oman mukavuusalueen ulkopuolelle ja laittaneet rohkeasti ammattitaitomme peliin, Christel jatkaa.

– Ja ilokseni voin kertoa, että olemme onnistuneet erinomaisesti luomaan uudenlaisia konsepteja ja ratkaisuja, jotka ovat nostaneet tapahtumatuotantomme ja markkinointimme aivan uudelle tasolle.

Seuraavat case-esimerkit puhukoot puolestaan! Niistä löytyy varmasti hyviä ideoita, kun mietitte yrityksenne tulevia kohtaamisia, juhlia, tuotelanseerauksia tai muita tapahtumia.

Virtuaalinen Maaseutuparlamentti sai täydet pisteet ja tavoitti hienosti yleisönsä
ks. myös Aftermovie:
Suomen suurin ideafestivaali – Maaseutuparlamentti 2021

AKL Summit teki juhlavan paluun Finlandia-talolle
ks. myös Aftermovie AKL Summitin verkkosivuilta:
Muutoksen aika – Ennakoi ja erotu

– Voin vakuuttaa, että nyt on todella oikea aika satsata tapahtumaan. Ihmisillä on kohtaamisvelkaa ja omat kohderyhmät kannattaa kutsua kokoon, mahdollistaa kohtaamiset, joissa yleisö pääsee inspiroitumaan toinen toisistaan ja samalla kuulemaan, mitä uutta teillä on tarjota tuotteiden, palvelujen, ideoiden ja tulevaisuuden visioiden muodossa.

Meillä on nyt hyvä draivi päällä tapahtumatuotannon osalta. Pistetään se näkymään myös teidän yrityksenne tuloksissa!

Ota yhteyttä, vaikka ideasi olisi orastava. Kehitetään yhdessä jotain päräyttävää paikan päällä ja/tai verkon välityksellä.


Christel Lindqvist-Jauhiainen
+ 358 50 591 3891
christel@i2.fi

Lue myös

Is your brand just alive or is it living?

A living brand is the soul of the company. It is something unique that can be found in values and practices. We look for this perspective and bring the brand to life at different meeting points. We create stories that influence the buying decision.

i2 is a Finnish marketing agency that operates both locally and globally. We serve companies in different branches and needs. We communicate fiercely living brands in a way that is eye-catching, interesting and emotional. The goal is always to create expectations, memories and stories that influence the buying decision.

Our services 

For us, ideas are the core of everything. We wish to understand what you want, but we may also tell you what we think you need. We may still disagree with you and challenge you. 

However, A living brand is always created together with you. With us, you have passionate and people-oriented experts at your service who make sure that things run smoothly from the empty slate to the final implementation.