Fysiolinen uusi Minnea-sarja – Pieni teko, parempi päivä!

– 24.11.2022

Asiakas

Fysioline

Palvelut

Brändi
Mainonta
Pakkaussuunnittelu
Verkkosivut

Hyvinvointialan edelläkävijäyritys Fysioline Oy laajensi uudelle liiketoiminta-alueelle ja halusi brändätä ja lanseerata uuden ravintolisäsarjan apteekkimyyntiin. Ensimmäisen lanseerattava tuote oli D-vitamiini.

Uuden brändin luomisessa tuli huomioida myös jatkossa lanseerattavat tuotteet eli koko uusi vitamiini- ja ravintolisäsarja.​

i2 loi uuden Minnea-tuotesarjan brändi-ilmeen, pakkaukset ja on ollut mukana Minnean lanseerauksessa sekä näkyvyyden luomisessa alusta saakka. Halusimme, että uuden kotimaisen ravintolisäsarjan brändi on konstailematon, luotettava ja positiivinen. Minnea ei sorru kikkailemaan, vaan keskittyy auttamaan parhaalla mahdollisella tavalla.

– Valitsimme i2:sen kumppaniksemme pitkälti hyvän ja selkeän brändisuunnitelman perusteella.

– Tuotteen ulkoasu ja nimi miellyttivät meitä. Meille oli myös tärkeää, että Fysiolinen vihreää väriä tuotiin esille ja Fysiolinen logo saatiin sopimaan pakkaukseen luontevasti. Pakkausten osalta laajennettavuus uusiin tuotteisiin tulee olemaan jatkossa helppoa, Fysioline Oy:n myynti- ja markkinointipäällikkö Laura Jokinen toteaa.

– Yhteistyö i2:sen kanssa on ollut mutkatonta ja helppoa. Asiat tapahtuvat nopeasti ja joustavasti, mikä on ollut tärkeä edellytys nopealla aikataululla toteutetun tuotelanseerauksen onnistumisen kannalta, Jokinen jatkaa.

Apteekeille Minnea tarjoaa persoonallisen ja värikkään lisän hyllyiltä löytyvien vitamiini- ja ravintolisäpurkkien rinnalle. Tuote tarjoaa sen mitä lupaa ja on helppo sekä varma valinta.

Miksi Minnea, on kysytty. Minnea on suomalaisen naisen nimi, johon on helppo samaistua, luottoystävä, perhetuttu, joka auttaa ja on tukena. Nimessä on sopivasti särmää, se on persoonallinen ja helppo muistaa. Minneaan on kätketty myös viesti, joka muistuttaa, että vain otettu vitamiini vaikuttaa.

Samaa viestii Minnean peruslupaus ”Pieni teko. Parempi päivä”.

Jaa

minnea.fi

Muita töitämme

Is your brand just alive or is it living?

A living brand is the soul of the company. It is something unique that can be found in values and practices. We look for this perspective and bring the brand to life at different meeting points. We create stories that influence the buying decision.

i2 is a Finnish marketing agency that operates both locally and globally. We serve companies in different branches and needs. We communicate fiercely living brands in a way that is eye-catching, interesting and emotional. The goal is always to create expectations, memories and stories that influence the buying decision.

Our services 

For us, ideas are the core of everything. We wish to understand what you want, but we may also tell you what we think you need. We may still disagree with you and challenge you. 

However, A living brand is always created together with you. With us, you have passionate and people-oriented experts at your service who make sure that things run smoothly from the empty slate to the final implementation.