Kaukokiito – Suomen vahvin ketju

– 26.04.2022

Asiakas

Kaukokiito

Palvelut

Konseptisuunnittelu
Videosuunnittelu

Kaukokiidon ”TIE, tarinoita matkan varrelta” – markkinoinnin konsepti kertoo tositarinoita logistiikkayrityksen matkan varrelta. TIE on tarina rohkeudesta ja rohkeiden ihmisten ja tekojen yrityksestä. Konseptin sateenvarjon alla on toteutettu toimenpiteitä jo usean vuoden ajan. Suomen vahvin ketju on viimeisin ulostulo TIE-konseptista. 

Kaukokiidon omistajaliikennöitsijöiden ja hallituksen jäsenten kanssa konkretisoimme ja nostimme esiin yrityksen arvot Jukka Jalosen haastamana. Avasimme miten Kaukokiidon arvot näkyvät käytännössä, miten ketjua vetävät ihmiset näkevät rohkeuden, kehittämisen, vastuullisuuden ja perheyrittäjyyden työssään.

Suomen vahvin ketju -kampanja näkyi maalis-huhtikuulla 2022 Alma Median talousmedioissa sekä somekanavissa ja tämän jälkeenkin Kaukokiidon omissa kanavissa.

Jaa

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Katso kampanjasivu

Muita töitämme

Is your brand just alive or is it living?

A living brand is the soul of the company. It is something unique that can be found in values and practices. We look for this perspective and bring the brand to life at different meeting points. We create stories that influence the buying decision.

i2 is a Finnish marketing agency that operates both locally and globally. We serve companies in different branches and needs. We communicate fiercely living brands in a way that is eye-catching, interesting and emotional. The goal is always to create expectations, memories and stories that influence the buying decision.

Our services 

For us, ideas are the core of everything. We wish to understand what you want, but we may also tell you what we think you need. We may still disagree with you and challenge you. 

However, A living brand is always created together with you. With us, you have passionate and people-oriented experts at your service who make sure that things run smoothly from the empty slate to the final implementation.