Laakkosen Merkkipäivät uudistuivat elävästi

– 20.03.2018

Asiakas

Laakkonen

Palvelut

Konseptisuunnittelu
TV-mainonta
Printtimainonta

Olimme synnyttämässä Laakkosen menestyksekästä Merkkipäivät-tarjoustapahtumakonseptia jo vuonna 2010. 2014 oli aika uudistaa ja elävöittää tapahtuman ilme. Monimerkkikampanjan markkinoinnin haaste on merkkien tasapuolinen kohtelu, jolloin autokuvaston käytöstä tulee käytännössä mahdotonta. Halusimme kampanjabrändistä toiminnallisen ja keskustelevan erityisesti sosiaalisessa mediassa ja loimme tapahtumalle maskotin, Herra Nupin, joka jalkautui luontevasti kaikkeen mainontaan. Kampanjateemat vaihtuivat puolivuosittain ja veivät Nupin mitä erilaisimpiin seikkailuihin. Sketsinomaiset tv-spotit luotiin hyvässä yhteistyössä tuotantoyhtiö 3D Artsin kanssa.

Jaa

Muita töitämme

Is your brand just alive or is it living?

A living brand is the soul of the company. It is something unique that can be found in values and practices. We look for this perspective and bring the brand to life at different meeting points. We create stories that influence the buying decision.

i2 is a Finnish marketing agency that operates both locally and globally. We serve companies in different industries and needs. We communicate fiercely living brands in a way that is eye-catching, interesting and emotional. The goal is always to create expectations, memories and stories that influence the buying decision.

Our services 

For us, ideas are the core of everything. We wish to understand what you want, but we may also tell you what we think you need. We may still disagree with you and challenge you. 

However, A living brand is always created together with you. With us, you have passionate and people-oriented experts at your service who make sure that things run smoothly from the empty slate to the final implementation.