ANDRITZ ❤️ i2 – Intohimo luotettavaan ja innovatiiviseen yhteistyöhön

VIERASKYNÄ

ANDRITZ ❤️ i2 – Intohimo luotettavaan ja innovatiiviseen yhteistyöhön

VIERASKYNÄ

ANDRITZ on maailman johtavia vesivoimateollisuuden, sellu- ja paperiteollisuuden, metalli- ja terästeollisuuden sekä kunnallisten ja teollisten erotusteknologioiden ratkaisujen ja palvelujen toimittajia. Panostamme voimakkaasti tutkimus- ja kehitystoimintaan sekä palveluihin, sillä nämä ovat edellytyksiä uudistumiselle ja kestävälle kasvulle. Tavoitteemme linkittyvät arvoihimme, jotka ohjaavat liiketoimintaamme ja jokaista työntekijäämme: intohimo innovatiiviseen teknologiaan, tinkimätön asiakaslähtöisyys, luotettavuus ja rehellisyys.

Onnistuimme vakuuttamaan asiakkaamme ja yhteistyökumppanimme siitä, että olemme alamme edelläkävijä.

PulPaper 2018 -messuilla tärkeimmät tavoitteemme olivat brändiuudistuksemme lanseeraus, uusasiakashankinta, verkostoituminen ja olemassa olevien asiakassuhteiden vahvistaminen. Tärkeä elementti oli myös teknologiaratkaisujemme ja osaamisemme, sekä suosittujen tuotteidemme kuten DD-pesurin, menestyksekäs esittely.

Suunnittelutoimistomme i2:n avulla loimme messuosastollemme uuden brändin mukaisen ilmeen, jonka tavoitteena oli toimia houkuttelevana ja helposti lähestyttävänä kohtaamispaikkana. Osastollamme vierailikin niin asiakassuhteen hoidon kuin uusmyynnin kannalta tärkeitä päättäjiä, asiantuntijoita ja yhteistyökumppaneita. Iloksemme herätimme myös paljon kiinnostusta uuden insinöörisukupolven eli opiskelijoiden parissa. Kävijätavoitteemme ylittyi selkeästi ja vieraat myös silminnähden viihtyivät osastollamme.

Pääsimme myös kaikkiin muihin asettamiimme tavoitteisiin. Toimme esille uudet teknologiamme IIoT:n AR:n ja VR:n muodossa ja ne otettiin kävijöiden parissa innolla vastaan. Onnistuimme vakuuttamaan asiakkaamme ja yhteistyökumppanimme siitä, että olemme alamme edelläkävijä. Brändimme herätti mielenkiintoa paitsi messuosaston ilmeen myös mielenkiintoisten puheenvuorojen, designin ja oheistoiminnan kautta. Esityksemme keräsivät paljon kuuntelijoita ja uusasiakashankintaan liittyen jatkotapaamisia on jo sovittu. Kaikessa tässä auttoi luotettava kumppani, joka oli mukana koko prosessin ajan auttamassa tavoitteiden saavuttamisessa. Yhteistyö i2:n kanssa sujui erinomaisesti.

i2 toi uutta otetta ja näkökulmaa

Kaipasimme messukonseptiimme ja -osallistumisiin uutta otetta ja näkökulmaa – sisältöä unohtamatta. i2-tiimin ammattitaito vakuutti meidät ja yksi yksikkömme päättikin valita i2:n markkinointitoimistokseen. Lisäksi pidämme yhdessä i2:n kanssa peukkuja, sillä PulPaper 2018 messuosastomme on ehdokkaana MESOAJA -kilpailussa ja VUODEN MESSUOSASTO -kategoriassa.

Mia Passi-Suomalainen

Communications and marketing manager, ANDRITZ Oy

Lue myös