BROOR: leppoisa tulla, vaikea lähteä, kiva palata

BROOR – pieni kulmabaari ja keittiö – avattiin marraskuussa 2018. i2 suunnitteli ravintolan materiaalien visuaalisen ilmeen ja äänensävyn logosta nettisivuihin ja valokuvauksista somekanaviin.

Suunnittelun lähtökohtana oli vahva konsepti: yhdessäolon asialla. Tässä kulmabaarissa jätetään kiireet ovelle ja katsotaan kaveria silmiin. Yhdessäoloon tärkeys korostuu niin kuvissa kuin kaikessa kirjoitetussa materiaalissakin. Lanseerausmarkkinoinnissa somekanavissa kuluttajia aktivoitiin mm. pohtimaan, ketä ystävistään olisi jo korkea aika tavata ihan kasvokkain. Avajaisiin teetettiin postikortteja, joilla asiakkaat pystyivät kutsumaan kavereitaan lasilliselle.

Vaikka omaa tiimiä on aina kiva kehua, on tässä kuitenkin mahdotonta olla nostamatta asiakaan ammattitaitoa esille. BROORin tekijöillä oli itsellään vahva visio siitä, minkälainen paikka kulmabaarista halutaan tehdä, jolloin meillä markkinoinnin toteuttamisessa oli huomattavasti helpompi työ rakentaa visuaalinen ilme ja äänensävy kohdalleen saumattomaksi kokonaisuudeksi.

PSST. BROORin sijainti on Tampereella sopivasti siinä kulmassa, ennen keskikaupungin hälinää – kannattaa poiketa lasilliselle! Siellä saattaa vaikka törmätä meihin markkinoinnin tekijöihin after workeilla. Saa tulla vetämään hihasta ja kysymään lisää!

Hanna Sairanen / 11.1.2019