Colosseum muuttaa tapasi sponsoroida!

Uusi sponsoroinnin palvelumme löytää sinulle parhaat kumppanit sekä toimintamallit merkitykselliseen ja tulokselliseen sponsorointiin.

Suomessa moni yritys sponsoroi. Liian harva kuitenkaan suunnittelee sponsorointiaan oman strategiansa kautta niin, että sponsoroinnin kohteet ja tavat ovat aidosti tukemassa yrityksen markkinointiviestinnän tavoitteita. Yrityksen logo pelipaidassa on edelleen kovin yleinen, muttei läheskään aina paras tapa tehdä tuloksekasta sponsorointia.

Sponsorointia tulee tehdä niin, että se palvelee kaikkien osapuolten arvopohjaa sekä liiketoiminnallisia päämääriä

Colosseum on sponsoroinnin palvelu, joka tarjoaa uudenlaisen tavan sponsoroinnin kartoittamiseen, suunnitteluun, toteutukseen sekä seurantaan. Colosseumin avulla kaikki sponsorointiin liittyvät toimet ovat tarkkaan suunniteltuja yrityksen arvopohjan, resurssien sekä markkinointiviestinnällisten tavoitteiden mukaisesti.

– Colosseumin toimintaa ohjaa taustatutkimus sekä yrityksen strategiaan perustuva analysointi, joiden avulla löydämme oikeat tulevaisuuden ratkaisut, toteaa i2:n asiakkuusjohtaja sekä Colosseumin toiminnasta vastaava Jari-Pekka Jouppi.

Colosseumin koko toiminta pohjautuu seuraavaan väittämäämme: Sponsorointia tulee tehdä niin, että se palvelee kaikkien osapuolten arvopohjaa sekä liiketoiminnallisia päämääriä. Samaan aikaan sen tulee myös olla merkityksellistä ja lisäarvoa tuottavaa toimintaa niin sponsorille kuin sen kohteellekin. Sponsorointia ja sen tuloksia tulee voida myös mitata, seurata, raportoida ja kehittää.

– Tämä palvelu on tarkoitettu kaikille niille yrityksille, jotka haluavat oikeasti menestyä sponsoroinnin maailmassa erityisesti nyt, kun sponsorointi on nousussa myös meillä Suomessa, Jari-Pekka Jouppi korostaa.

Tahdotko kuulla lisää Colosseumista ja tavastamme tehdä sponsorointia? Tulemme mielellämme kertomaan lisää. Otathan yhteyttä täällä!

Miko Vainio / 23.11.2017