Destination: Tampere-talo

VIERASKYNÄ

Destination: Tampere-talo

VIERASKYNÄ

Tampere-talo on muuntautuva, dynaaminen ja jännittävä paikka konserteille, kokouksille, seminaareille, messuille ja yritysjuhlille. Teemme täällä Suomen vetovoimaisimmassa kulttuuri- ja kongressikeskuksessa jokaisesta tapahtumasta elämyksen. Näyttävät, vaikutuksen tekevät salit ja auditoriot sopivat kaikenlaisiin tilaisuuksiin megaseminaareista valtaviin oopperatuotantoihin,kun taas intiimit ja tehokkaat monitoimitilat sopivat vaikka työpajoihin ja kokouksiin. Toimivasta tekniikasta tai letkeän lämpöisestä asiakaspalvelusta ei tingitä. Yritystilaisuuden jälkeen asiakkaidemme kannattaa hyödyntää kaikki talon antimet, jotka luovat vierailusta varsinaisen bisneslomakokemuksen!

Laajentunut ja monipuolistunut talo tarvitsi uuden säihkyvän konseptin

Kuinka usein törmäät arkea ilostuttavaan tapahtumataloon, jossa voi kierrellä taideteoksia, shoppailla uniikkeja tuotteita täynnä olevassa myymälässä, käväistä taianomaisessa Muumimuseossa, vaihtaa vapaalle illan keikkatarjonnan pariin tai istahtaa rennosti alas katutason kahvilaravintolaan? Käsitimme talon laajentuessa, että tässähän asiakkaille todella tulee bisnesloma bonuksena! Pian yhteyteemme avautuu trendikäs ja moderni Courtyard by Marriott-hotellikin eli majoituskin tulee kätevästi saman katon alle. Tästä oivalluksesta, yhdessä i2:n kanssa, syntyi Tampere-talon yritysmyynnille Business with Pleasure– myynti- ja markkinointikonsepti, jota hyödynnetään erityisesti kokouspakettiasiakkaille. Se, että asiakkaat lähtisivät pois heti kokouksen jälkeen näkemättä talon kokonaistarjontaa, olisi sääli. Tampere-talo on jo itsessään matkakohde, joten talon antimiin kannattaa tutustua – kesällä tutkimusretkeä voi laajentaa viereiseen Sorsapuistoonpiknikin tai vaikka korismatsin merkeissä.

Upouusia esittelymateriaaleja ja kartta kokemuspolulle

Konsepti terävöityy asiakaslupaukseen bisneslomakokemuksesta. Haluamme, että asiakas irtautuu normaaliarjesta tässä monipuolisessa kulttuuri- ja kongressikeskuksena sekä saa nauttia ylivertaisesta palvelukokemuksesta. Meidän puolesta on hienoa, että asiakas lähtee kiertelemään taloa. Tätä seikkailua helpottaaksemme loimme yhdessä i2:n kanssa kartan, joka johdattaa kokemuspolulle. Kyseessä on kartalle piirretty nähtävyyskierros, jossa vinkataan muun muassa parhaat kuvauspisteet sekä etätyöskentelypaikat. Löytyypä kartasta myös houkuttimia, kuten päivän kruunaava konvehti- ja kuohuviinitarjous. Kartan takakansilla avataan myös mielenkiintoisia faktoja eri paikoista.

Keväällä 2019 valmistuivat yritysmarkkinoinnin uudet materiaalit,kuten tilakartta, messuilla jaettava kaksikielinen esite sekä myyntipresentaatio. Tampereen kaupunkiliikenteessäkiertelee myös linja-auto, jonka teippaukset onluotu Business with Pleasure -konseptin mukaan. Tampere-talon bussiteippaukset suunnitteli tietenkin i2.

Särmää ja pelisilmää

Tampere-talon oma henkilökunta innostui osallistumaan Business with Pleasure -markkinointikuvauksiin loppuvuodesta 2018. Kuvauksiin heittäytyi kaikki aina vahtimestareista kattopuutarhan mehiläishoitajaan. Lähtökohtaisesti kaikki ideat, joilla voidaan tehostaa asiakkaiden onnistunutta elämystä talon sisällä, on otettu lämmöllä vastaan!

Anni Kilpelä / 2.5.2019

Lue myös