GOGOn uudet nettisivut ovat täynnä energiaa!

Liikunta-alan kilpailu kiristyy, kun ulkomaiset toimijat ovat laajentaneet aggressiivisesti. Halpaketjujen kasvaessa GOGO Liikuntakeskus halusi heijastaa myös digitaalisessa maailmassa brändinsä kotimaisuutta, energisyyttä ja huippuluokan palvelua. Nettisivu-uudistus käynnistettiin vahvasti visuaalisuus ja käyttökokemus edellä.

i2 toteutti projektin tiukassa aikataulussa, laadusta tinkimättä. Monimutkaista kokonaisuutta palasteltiin yhteistyössä osasiin kohderyhmien kautta: alkuun pidettiin erilliset sisältöpalaverit niin myynnin kuin olemassa olevien jäsentenkin kannalta. Pitkään jatkuneen yhteistyön seurauksena uudistus eteni erittäin sujuvasti.

Toteutuksessa otettiin huomioon selkeästi kaksi erillistä tavoitetta: myynnin kasvattaminen ja nykyisten asiakkaiden palvelu. Siksi sivusto jaettiin erilliseen jäsenten osioon, jonka aktiivikävijät voivat tallentaa puhelimeensa kuvakkeeksi ja näin päästä käsiksi tärkeimpiin tietoihin nopeasti.

Uudistus toteutettiin myös päivityksen kannalta mahdollisimman joustavaksi. Kaikki elementit ovat helposti kopioitavissa ja niiden paikkaa voi vaihtaa kätevästi. Ala muuttuu nopeasti ja joustavalla ratkaisulla esimerkiksi uutuustunneista ja kampanjoista on helppo kertoa.

Koko GOGOn massiivinen tarjonta jaoteltiin selkeästi yhden megamenun alle, jotta koko sivuston sisältö löytyy yhden klikkauksen takaa. Näin palvelun laajuutta saatiin kuvattua tavalla, joka on kaikille käyttäjille selkeä.

Käy inspiroitumassa syksyn treeneihin: http://gogo.fi

Hanna Sairanen / 3.10.2018