Honk.fissä jokaisen auton hinta lähtee 0 eurosta

i2 loi brändin uudelle digitaaliselle autohuutokaupalle.

Heinäkuun alussa avautunut käytettyjen autojen huutokauppa Honk! on Suomen ensimmäinen täysin digitaalinen kauppapaikka autoille. Kuluttajille ja yrityksille suunnatussa huutokauppaportaalissa on myynnissä autoliikkeiden ja -vuokraamojen käytettyjä autoja. Kiinnostavuutta lisää lähtöhinta, joka on aina 0 euroa.

Ostamisen helppoutta

”Honk! on perinteistä kivijalkakauppaa tukeva, edullinen autonhankintakanava. Halusimme tehdä auton ostamisen ja siihen liittyvän hintaneuvottelun asiakkaille helpoksi. Sen myötä kauppatavaksi valikoitui huutokauppa”, linjaa toimitusjohtaja Sami Pöllänen.

Honkin ideana on tarjota mahdollisuus ostaa auto ja siihen tarvittavat palvelut kotisohvalta joko käteisellä tai osamaksulla, ja liittää siihen vakuutus sekä kotiintoimitus. Kaikki autot ovat koeajettavissa ja niihin pääsee tutustumaan autoliikkeissä. Tehdyillä kaupoilla on 14 vuorokauden peruutusoikeus.

Honk! satsaa asiakaspalveluun.

”Asiakas päättää auton hinnan ja mitä palveluja hän haluaa. Kaiken saa heti, jopa ilman autoliikkeessä asiointia, oman päätelaitteen kautta. Ostamisen vaivattomuus, selkeys, luotettavuus ja kätevä hintojen vertailun mahdollisuus ovat asioita, jotka kiinnostavat asiakkaita”, Pöllänen sanoo.

Perustajilla pitkä kokemus autoalalta

Honkin perustajilla Sami Pölläsellä ja Timo Yli-Salomäellä on yhteensä yli 50 vuoden kokemus autoalalta. Molemmat ovat toimineet sekä automaahantuojien että jälleenmyyjien palveluksessa. Viimeisimpänä Autokeskuksen ja Laakkosen toimitusjohtajina.

i2 loi palvelulle nimen, lanseerausmainonnan ja visuaalisen ilmeen. Vastasimme lisäksi uuden palvelun sisällöntuotannosta, sosiaalisen median ratkaisuista ja olimme mukana myös käyttöliittymäsuunnittelussa.

Honkkaa itsellesi uusi auto!

Timo Heikkilä / 3.7.2018