Ideapark on enemmän kuin erilainen

Ideapark ja i2 ovat aloittaneet yhteistyön tunnetun kauppakeskusbrändin markkinointiviestinnän kirkastamiseksi. Yhteistyössä markkinointiviestinnän keinot raamitetaan tukemaan tuoretta kasvustrategiaa: Ideaparkin tavoitteena on olla Suomen elämyksellisin kauppakeskus. Jo nyt Ideaparkissa järjestetään vuosittain täysin ainutlaatuisia tapahtumia, kuten juuri ravatut Lumiravit. Kesällä Ideaparkin yhteyteen avataan Pohjoismaiden suurin vaihtoautokauppa ja tulossa on vaikka mitä muuta jännittävää!

Ensimmäinen konkreettinen askel yhteisellä taipaleella on Ideaparkin kunnianhimoa ja elämyksellisyyttä kuvaava slogan ”enemmän kuin erilainen”. Meillä on ilo olla mukana Ideaparkin tarinan seuraavissakin luvuissa!

Hanna Sairanen / 13.3.2018