Ideaparkin verkkosivut saivat uuden ilmeen

i2:sen ja Ideaparkin yhteistyö jatkui kauppakeskuksen verkkosivujen uudistamisella. i2 toteutti sivujen visuaalisen ilmeen vastaamaan uudistunutta brändiä ja tuomaan parhaalla mahdollisella tavalla esiin Ideaparkin huikean tarjonnan. Keskiöön nostettiin entistä vahvemmin tapahtumat ja elämykset.

Hero-kuvassa käytettiin hyödyksi jo aiemmin keväällä kuvattuja NYT-lehden kansiteemojen kuvia. Näin uudistettu ilme jatkuu saumattomasti printistä digiin samoilla teemoilla. Lisäksi käyttämisen helppoutta edistettiin nostamalla etsityimmät tiedot käteviksi pikalinkeiksi.

Projektin aikana helposti klikkailtava demoversio suoraan selaimessa helpotti asioiden läpikäyntiä puolin ja toisin, jolloin yhteistyö sekä Ideaparkin että teknisen toteuttajatahon kanssa sujui jouhevasti.

Tutustu Ideaparkin uusiin sivuihin:
http://lempaala.ideapark.fi

Hanna Sairanen / 3.10.2018