Kasvu, jolle ei loppua näy! Ideaparkissa jo Särkänniemi, Ti-Ti Nallen koti ja tuhat autoa – saman katon alla

Tyttö ja poika heittävät ylävitoset isälleen polkuautokilpailun päätteeksi. Onkivavassa nykii. Vanhemmat auto-ostoksilla. Koko perhe saman pöydän ääressä.

Ideapark on oikea elämysten aarreaitta, joka elää todeksi lupaustaan ”enemmän kuin erilainen.” Ihan joka päivä.

Suomen tunnetuimman kauppakeskuksen brändiä on kehitetty yhteistyössä kohti elämyksellisyyttä, ja työn tuloksena on uudistetun ilmeen ja slogan lisäksi Ideaparkin runsautta kuvaavat videot sekä suositun NYT-lehden uusittu konsepti. Elämyksellisyys tavoitettiin molemmissa nostamalla keskiöön ihminen ja tunteet.

Kevät on ollut Ideaparkille uudelleenrakentamisen aikaa, ihan kirjaimellisesti. Ovensa ovat juuri avanneet viihdekeskus Zones by Särkänniemi sekä perheen pienimpien suosikki Ti-Ti Nallen talo. Lisäksi heinäkuussa valmistuu Pohjoismaiden suurin vaihtoautokauppa, Autoareena, joka pitää sisällään uskomattoman yli 1 000 auton valikoiman. Ideapark tekee pitkäjänteistä työtä matkalla kauppakeskuksesta matkailukohteesta, mikä vaatii myös brändiltä paljon. Vauhtisokeus saattaisi iskeä jossain mutkassa, mutta tätä reissua on kuitenkin tehty yhdessä harkiten. Brändi muodostuu osiensa summasta pikkuhiljaa, eikä sitä rakenneta yhdessä yössä.

Yhteistyö jatkuu askel askeleelta kohti uusia seikkailuja: kuka arvaa mitä Ideaparkiin tulee seuraavaksi?

Hanna Sairanen / 11.6.2018