Kia ja Mitsubishi Auto2018 -tapahtumassa

Auto2018 oli jatkoa kaksi vuotta aikaisemmin käynnistetylle autokauppatapahtumalle. Tapahtumassa kaikki Suomessa myytävät merkit esittelevät mallistojaan ja kiinnostavimpia uutuuksiaan. Autokuumeisen on syytä tulla tapahtumaan ostohousut jalassa, sillä uutuusmallit, messutarjoukset, koeajot ja rahoitukset – kaikki oli saatavissa samalla käynnillä.

Me toteutimme KIAn ja Mitsubishin näyttelyosaston tapahtumaan. Toteutuksessa lähdettiin merkkien vahvoista brändiväreistä, punaisesta ja mustasta, joilla haettiin selkeää erottuvuutta muusta ympäristöstä. Upeita tuotteita unohtamatta. Kian kärkimallit Stinger ja ensiesittelyssä ollut Proceed toimivat tietysti jo itsessään vetovoimatekijöinä. Osaston yhdelle laidalla toteutettiin automyyjien työpisteet, jolloin kokonaisuudesta muodostui täysiverinen autokauppa. Sijainti koeajoalueen laidalla vielä tehosti tätä funktiota.

Matti Kovanen / 18.1.2019