Oliko tässä Slushin erottuvin osasto? Santander lanseerasi autojen kuukausitilauspalvelu SHFT’in

Autoilun ja auton hankinnan helppoutta korostavan ”autoilun suoratoistopalvelu” SHFT’in testikuskeiksi haettiin ennakkoluulottomia edelläkävijöitä Slushissa Helsingissä.

SHFT on toiminut Norjassa jo vuodesta 2017 ja hyvien kokemusten perusteella Santander haluaa tarjota saman palvelun myös suomalaisille. Lanseeraus tehtiin Slush-innovaatiotapahtumassa, jonka tapahtumabrändi ja ominaispiirteet asettavat aivan omat haasteensa erottumiselle suuresta uusien hankkeiden joukosta.

i2 ideoi, suunnitteli ja toteutti vaativaan moniprojisointiratkaisuun perustuvan, paljon huomiota ja kiinnostusta keränneen standitoteutuksen, jossa paikallaan oleva autoelementti herätettiin animaation avulla henkiin! Uusi autoilun palvelu lanseerattiin Suomeen täysin uudenlaisella ja totutusta poikkeavalla tavalla, joka Slush’n hämärässä ympäristössä todellakin erottui ja kiinnosti. Santander löysi SHFT-testikuljettajiksi halukkaita paljon enemmän kuin osattiin odottaa ja ensimmäiset tämän palvelun piirissä olevat autot lähtivät liikenteeseen jo saman viikonlopun aikana.

Eero Naukkarinen / 10.2.2020