Parempaa elämää sähköllä - uutta virtaa Enston ilmeeseen

CASE

Satu Hänninen / 15.7.2017

Sähköä tarvitaan kaikkialla. Se on erottamaton osa elämäämme kotona, töissä, liikenteessä ja vapaa-ajalla. Ensto haluaa tehdä meidän kaikkien arjesta sujuvamman sähköistysratkaisujensa avulla. Kansainvälinen, suomalainen perheyritys uudisti viime vuonna strategiansa ja muotoili uuden visionsa: Better life. With Electricity. Muutos edellytti myös uutta yhtenäistä ilmettä, jonka toteuttajaksi valittiin kilpailutuksessa i2.

Raikas, yhtenäinen brändi on mukana luomassa kirkkaasti parempaa tulevaisuutta.

Enston uusi graafinen ilme täydentää yrityksen visiota: Se on raikas, eloisa ja moderni. Visuaalisen ilmeen keskeinen elementti on 45 asteen kulmassa oleva Ensto-kuutio. Voimakas elementti on dynaaminen, mutta toisaalta leikkisä.

Graafisten elementtien lisäksi halusimme tuoda Enston koko kuvamaailman lähemmäs ihmisten arkea ja korostaa sähkön merkitystä arjessa. Kuviin on haettu erilaisia tilanteita ja kohtaamisia, joissa sähkö on mukana tavalla tai toisella. Kuvat ovat ihmisläheisiä ja niihin on helppo samaistua. Ne rakentavat Enston brändiä yhdessä muiden elementtien kanssa.

Enston visuaalinen ilme on kevään 2017 aikana jalkautettu moniin sovelluksiin, kuten yrityksen nettisivuille ja rekrytointi-ilmoituksiin. Rakennamme verkkoon Ensto BrandHousea, josta jatkossa löytyvät kaikki työkalut uuden ilmeen soveltamiseen missä päin maailmaa tahansa. Raikas, yhtenäinen brändi on mukana luomassa kirkkaasti parempaa tulevaisuutta.