Pohjoismaiden suurin autokauppa lanseerattiin valtakunnallisesti

Ideaparkiin avattiin heinäkuussa Pohjoismaiden suurin autokauppa, jossa voi nähdä ja kokea yli 1 000 autoa saman katon alla. i2 konseptoi, suunnitteli ja toteutti Ideapark Autoareenalle monikanavaisen lanseerauksen.

Autoareenan ilmeen pohjaksi otettiin Ideaparkin slogan ”enemmän kuin erilainen”. Ratkaisuna Autoareenan markkinointi tuotiin lähemmäs kauppakeskusmaista puhuttelutapaa ja kokonaisuus käsitti niin printtiä, radiota, digiä kuin TV-mainontaakin valtakunnallisesti.

Lanseerauksessa merkittävään osaan nousi yhteistyö Nettiauton sekä Teknavin kanssa. Nettiauton kanssa Autoareenan sivustolle toteutettiin kätevä autohaku, josta kiinnostavia menopelejä voi käydä selaamassa jo etukäteen. Teknavin kanssa yhteistyö jatkuu koko ohjelmakauden ja avajaisissa Markku Alén koeajatti onnekkaita voittajia McLarenilla.

Ideapark luottaa elämysten voimaan, eikä Autoareena ole tästä poikkeus. i2 on ylpeänä mukana luomassa uutta, ainutlaatuista autokauppaa. Tässä yhteistyössä vain taivas on rajana, mutta rima korkealla!

Hanna Sairanen / 2.10.2018