Rooma uudisti julkisivunsa – kivijalka pysyi

Rooma LKV etsi keväällä kumppania uudistamaan yrityksen ulkoisen ilmeen ja verkkosivuston. Samassa yhteydessä kaivattiin sparrausta digitaalisen markkinoinnin haltuunottoon. Pääsimme rakentamaan siis Rooman uudelleen ja yhdessä tuumin roomalaisten kanssa toimeen tartuttiin loppukeväästä. Rakennustyön tulokset oli aika paljastaa elokuussa: tyylikäs uusi ulkoasu murretuin värein vietiin kaikkiin näkyviin elementteihin sekä pintoihin ja uudet verkkosivut avattiin. Uuden ilmeen lanseeraus toteutettiin suurilla digipinnoilla, bannerimainonnalla ja perinteisemmällä lehtimainonnalla kohteiden yhteydessä.

Tästä on hyvä siis ponnistaa jatkoon kohti uutta upeampaa Roomaa.

Pasi Ikkala / 15.10.2019