Santander pisti messukansan potkimaan

Helsingin Messukeskus täyttyi isänpäiväviikonloppuna isoista ja pienistä haaveilijoista, kun Auto2018-tapahtuma toi paikalle automaailman kuumimmat uutuudet. Santanderin pääyhteistyökumppanuus Auto2018-tapahtuman kanssa oli luonteva tapa nostaa autorahoitustuotteet näyttävästi esiin ydinkohderyhmän keskuudessa.

Suunnittelimme ja tuotimme Santanderin messuosaston tapahtumaan. Osaston sydämenä sykki AR-jalkapallopeli, jossa jalkaan sijoitetun anturin välityksellä pääsi potkimaan rankkareita ruudulla näkyvää maalivahtia vastaan. Teeman tarkoituksena oli nostaa esiin myös Santanderin kansainvälinen yhteistyö UEFA Mestareiden Liigan kanssa. Futispelissä taitonsa osoittaneiden kesken arvottiinkin pelimatka Champions Leaguen otteluun.

Peli toimi toivottuna vetovoimatekijänä. Pelin luo oli jatkuva jono ja se mursi tehokkaasti jäätä Santanderin palveluiden esittelylle.

Matti Kovanen / 17.1.2019