Voimaa Vuokatin yhteismarkkinointiin

i2 on yhdessä Vuokatin Matkailukeskus Oy:n kanssa aloittanut Vuokatin matkailumarkkinoinnin kokonaisvaltaisen uudistamisen. Yhteistyö käynnistyi alkuvuodesta mm. Vuokatin brändin kirkastamistyöllä ja elokuussa 2018 se sai kiinteän muodon: i2 toimii matkailualueen bränditoimistona ja on vetovastuussa matkailun yhteismarkkinoinnin kokonaisuudesta.

Mittava uudistuminen tulee näkymään mm. verkkopalvelu-uudistuksena ja tehostettuna otteena sisältömarkkinointiin, minkä lisäksi tuoretta näkemystä haetaan sponsoroinnin tekemiseen ja tapahtumayhteistöihin. ”On kunnia-asia päästä rakentamaan modernia sponsorointikuviota alueelle, jonka tervehenkinen arvomaailma on vahvasti ajan hengessä kiinni”, iloitsee i2:n sponsoroinnin asiantuntija Jari-Pekka Jouppi.

Uskon, että i2 on toimija, joka vahvistaa brändimme tunnettuutta ja näkyvyyttä koko maassa

Vahvan asiakaslupauksen lunastaminen markkinointiviestinnässä

Suomen vaikuttavimpien maisemien kohtaamispisteessä, ja kaikkina sesonkeina elinvoimaisen palvelukeskittymänsä ansiosta Vuokatilla on kaikki eväät lunastaa paikkansa Suomen vetovoimaisimpien ympärivuotisten elämysmatkailukohteiden kärkikaartissa. ”Alueen kehittynyt matkailutuote on tähän jo kypsä, ja se tulee vain tuoda vahvemmin markkinointiviestinnän tasolle ja kokonaan uusien kohdeyleisöjen tavoittaminen huomioiden”, toteaa asiakkuudesta vastaava Maija Loikkanen.

Suosiollisiin tulevaisuuden näkymiin uskoo myös Vuokatin Matkailukeskuksen hallituksen puheenjohtaja Mika Kilpeläinen: ”Olen  erittäin tyytyväinen koko Vuokatin matkailun ja sen markkinoinnin puolesta, että Vuokatin matkailumarkkinoinnin tulevaisuus ja tämä päivä ovat osaavissa käsissä. Uskon, että i2 on toimija, joka vahvistaa brändimme tunnettuutta ja näkyvyyttä koko maassa. Ainutlaatuisena matkailun toimintaympäristönä meillä on hyvät lähtökohdat, ja matkailijaluvut osoittavat tällä hetkellä kasvua. Haemme kuitenkin tulevaisuudessa Vuokatille vielä vahvempaa matkailijavirtaa ja siihen tavoitteeseen pääsemiseksi tarvitsemme oikeanlaista näkyvyyttä ja tunnettuutta oikeissa paikoissa.”

Maija Loikkanen / 18.9.2018