
Loimme kampanjan, jonka haasteena, kaikessa yksinkertaisuudessaan, oli muistuttaa ihmisiä puhtaan veden merkityksestä, sen vastuullisesta käytöstä ja turvallisuudesta sekä tietenkin Grohesta.
Tähän tärkeään, mutta yksinkertaiseen asiaan tarvittiin suoraviivainen ja helposti lähestyttävä ratkaisu. Se ratkaistiin kampanjalla, jossa maailman johtava vesi- ja suihkukalusteiden valmistaja ja John Nurminen Säätiö yhdistivät voimansa puhtaamman veden ja Itämeren puolesta. Grohe tukee säätiötä lahjoittamalla sille merkittävän summan käytettäväksi Itämeren suojelutyön hankkeisiin.
Ei vettä rantaa rakkaampaa -kampanja näkyy laajasti koko sivun mainoksina Suomen suurimmissa aikakausi- ja ammattilehdissä sekä niiden lisäksi display-mainonnassa, joista kaikista ohjataan liikennettä kampanjasivulle.
Kampanjasivulla kerrotaan tarkemmin yhteistyöstä ja esitellään Grohen Suomeen valmistama design-tuotesarja, joka täyttää niin uuden vesikalusteasetuksen kuin EU:n juomavesidirektiivin vaatimukset. Jokainen tyyppihyväksytty Grohe-tuote minimoi mikropartikkeleiden määrän, jotka muuten päätyisivät pohjavesiin ja sieltä takaisin juomavesiin. Käyttämällä GROHEn uutuuksia jokainen voi varmistaa, että Suomessa on maailman puhtain ja turvallisin vesi myös tulevaisuudessa.