Kaukokiidon vuorovaikutteisen tuotekampanjan tavoitteena oli välittää kiitokset vaikuttavalle suomalaiselle työlle. Leijonavalmentaja Jukka Jalonen ojensi Kaukokiito Paketin lasten ja nuorten hyväksi toimivalle Icehearts-järjestölle.
Toteutimme pitkäaikaisen asiakkaamme Kaukokiidon kanssa kohderyhmää aktivoivan pakettikampanjan, jonka tavoitteena oli saada näkyvyyttä uudenlaisella tavalla. Kaukokiito Paketti on kiitos suomalaisesta työstä.
Tuotekampanja toteutettiin bannereiden ja videoiden avulla. Kampanjan keulakuvaksi haluttiin riittävän mielenkiintoinen julkisuuden henkilö ja leijonavalmentaja Jukka Jalonen sopi suomalaisena ikonina tehtävään täydellisesti. Aktivoivilla viesteillä ohjattiin kohderyhmää siirtymään kampanjasivustolle, jossa yleisö sai ehdottaa, ketä he kiittäisivät Kaukokiito Paketilla. Kampanjan ajaksi myös radioon toteutettiin brändimainoskampanja. Varsinkin videoidut kampanjaviestit olivat sitouttavia, sillä huikeat 47 % kohdeyleisöstä katsoi koko mainoksen ohittamatta (VTR).
Sivustolle tuli yli 300 ehdotusta kiitettävästä kohteesta, joiden joukosta Kaukokiito Paketti ojennettiin lasten ja nuorten hyväksi toimivan Icehearts-järjestön kasvattajalle Tomi Rantaselle. i2:n tiimi oli mukana kuvaamassa, kun Jalonen yllätti Rantasen luovuttamalla paketin henkilökohtaisesti. Pakettikampanjalle saatiin hieno päätös ja videomateriaali julkaistiin vielä sosiaalisessa mediassa, kampanjasivustolla ja Kaukokiidon uutiskirjeessä.