Kaukokiidon ”TIE, tarinoita matkan varrelta” – markkinoinnin konsepti kertoo tositarinoita logistiikkayrityksen matkan varrelta. TIE on tarina rohkeudesta ja rohkeiden ihmisten ja tekojen yrityksestä. Konseptin sateenvarjon alla on toteutettu toimenpiteitä jo usean vuoden ajan. Suomen vahvin ketju on viimeisin ulostulo TIE-konseptista.
Kaukokiidon omistajaliikennöitsijöiden ja hallituksen jäsenten kanssa konkretisoimme ja nostimme esiin yrityksen arvot Jukka Jalosen haastamana. Avasimme miten Kaukokiidon arvot näkyvät käytännössä, miten ketjua vetävät ihmiset näkevät rohkeuden, kehittämisen, vastuullisuuden ja perheyrittäjyyden työssään.
Suomen vahvin ketju -kampanja näkyi maalis-huhtikuulla 2022 Alma Median talousmedioissa sekä somekanavissa ja tämän jälkeenkin Kaukokiidon omissa kanavissa.