Lisää töitä

Visma

Kenen harteilla tulevaisuus lepää?

Visma Iholla

Tehtävä

Visma halusi liittää brändiinsä vahvemmin tunnetta, inhimillisyyttä ja vastuullisuutta, työn tuottavuudesta tinkimättä. Haasteena oli, että teknologiayritykset näyttäytyvät varsin samanlaisina.

Konsepti
Mainonta

Kun puhutaan tuottavuudesta ja ihmisestä, keskitytään oman teknologisen ratkaisun etuihin ja ihmiselle jää lähinnä somisteen rooli.

Tunnetta tuottavuuden ympärillä riittää. Joka alalla sitä pitäisi lisätä, mutta kenen selkänahasta repiä? Samaan aikaan yhteiskunnassa on pula tekijöistä, kestävyysvaje ja pitää ottaa digiloikkakin.

Visma - Iholla

Jottei Visman viesti hukkuisi mediamölyyn ja hymynaamojen joukkoon, kilpailijoista poiketen valitsimme rohkean ja ihmisläheisen tavan puhua teknologiasta ja tuottavuudesta. Loimme konseptin, jossa mennään kirjaimellisesti iholle tavalla, joka pysäyttää ja pistää ajattelemaan. Iholle-kampanja on kunnianosoitus tuottavuuden tärkeimmille tekijöille, ihmisille, joiden hartiat ja selät kannattelevat suomalaista yhteiskuntaa.

Visma - Iholla

Iholla-kampanja näkyy syksyllä ulkomainonnassa, printissä ja digitaalisissa kanavissa.

Lue seuraavaksi

Grohe

Ei vettä rantaa rakkaampaa