Lisää töitä

Classic

Kaikki on uutta paitsi nimi

Classicin uusi ilme
Brändi
Verkkosivusto
Ottelutapahtuma
Videotuotannot

i2 on tehnyt jo pitkään monipuolista yhteistyötä salibandyseura Tampereen Classicin kanssa. Yhteistyön perustana on yhteinen strategiatyö, jonka tavoitteena on ollut kehittää Classicista maailman paras salibandyseura niin kentällä kuin sen ulkopuolellakin.

i2 on vastannut Classic brändin kehittämistä. Alkaneelle kaudelle uudistettiin koko Classicin visuaalinen ilme seuran merkistä verkkosivuihin ja peliasusta fanituotteisiin.

Classic

Merkittävin kehitysaskel oli Classicin siirtyminen Tampere Areenalta Ideaparkiin. Sekä miesten että naisten liigaottelut pelataan ainakin seuraavat neljä vuotta Bläk Boksissa. Selkeä tavoitteena on tarjota Suomen paras sisäpalloilukokemus ja maailman paras salibandykokemus.

Voidaankin sanoa, että tälle kaudelle muuttui kaikki muu paitsi nimi. i2 oli yhteistyössä Tapahtumakonttorin Joona Haaralan ja Classicin väen kanssa suunnittelemassa ottelutapahtumaa. Classic liigajoukkueiden kapteenit, miesten Nico Salo ja naisten Sanni Nieminen olivat vahvasti mukana tuomassa pelaajien näkökulmaa.

Classic

Otteluissa hyödynnetään Bläk Boksin poikkeuksellista kuva-, valo- ja ääniratkaisua. Erilaisille ryhmille on tarjolla runsaasti vaihtoehtoja otteluiden seuraamiseen. Uusi Bar Tapas -ravintola palvelee niin ryhmiä kuin yksittäisiäkin katsojia. Samoin katsojille tuotetaan uudenlaista digitaalista sisältöä otteluista ja näin rikastetaan kokemusta.

Myös Classicin toimisto sijaitsee Ideaparkissa, samoin C-Store-myymälä sekä C-Lounge-kohtaamistila, joka on vuokrattavissa käyttöön myös otteluiden ulkopuolella.

Classicin ja Ideaparkin yhteistyö onkin aivan ainutlaatuista Suomessa ja rikkoo monia perinteisiä toimintatapoja ja samalla näyttää suuntaan tulevaisuuden urheiluviihteelle.

Lue seuraavaksi

Tallberg

Uudistimme Tallbergin brändin