Tampereella eletään kaikkien aikojen kiekkohuumaa: MM-kisat alkavat, Tappara ja Ilves pelasivat mitaleista, NHL-pelejäkin on tulossa. Vastavalmistunut Nokia Arena tarjoaa uskomattomat puitteet jääkiekkotapahtumille.
Suunnittelimme Tampereen kaupungille kampanjan, jonka tavoitteena oli MM-kisahuuman levittäminen ympäri kaupunkia. Taustatyön kautta, historiaa ja nykyhetkeä yhdistelemällä, lopputulos kasvoi pitkäaikaiseksi ja monikäyttöiseksi Kiekon koti – Home of Hockey -konseptiksi. Konseptille luotiin graafinen ilme ja tunnus kaikkien tamperelaisten käyttöön.
Tärkeä osa kokonaisuutta olivat kiekkohenkiset kuvaukset, joihin osallistui niin tamperelaisia legendoja kuin olympiamitalisteja – faneja unohtamatta.
Konsepti nostattaa alkuvaiheessa MM-kisahuumaa mm. ratikan kokoteippauksissa, ratikoiden ja bussien digitaalisilla mainospinnoilla sekä julisteissa. Lisäksi yrityksille on tarjolla materiaalipaketti, jonka avulla ne voivat somistaa toimitilansa ja liittää ne yhteiseen kiekkoperheeseen.